torsdag 8. april 2010

welcome to my world liksom

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering om mitt liv til alle dere ihuga blogglesere som kaster dere over bloggen vår som noen sultne gribber flere ganger til dagen (ja, det begynner faktisk å bli litt plagsomt). I dag hadde jeg studiedag på grunn av heldagsprøven i politikk jeg skal ha i morgen. Fest! Gleder meg så syykt til den!

Uansett, Kristin stakk innom etter skolen for å slå av en prat. Hun smalt sammen et gourmetmåltid bestående av brød, majones, jubelsalami og sylteagurker. Skulle bare vært toppet med noen kapers så kunne hun sikkert ha vunnet 4 stjerners middag. I tillegg til å misbruke den gode jubelsalamien på denne måten greide hun å miste tuben med Mills majones i gulvet slik at korken knuste! Skandaløst.

Ellers kan jeg ikke si at jeg har hatt en veldig produktiv dag, men jeg gleder meg til i morgen for da kommer Søskenbarnet mitt og så skal hun, Kristin og jeg ut på rølp.

Legger ved et bilde av meg og Kristin i våre beste dager (utseendemessig):


mvh. Ragnhild

1 kommentar:

  1. Bilde va priceless! :D
    Syns gourmetmåltide til Kristin var bra! Vett ikkje om da slo min steikte karbonde&speilegg m/potetsalat. Anyway, morsomt innlegg!

    SvarSlett