mandag 5. april 2010

Introducing: Gingerkrezz

Da var påskeferien nesten over for meg og jeg manner meg opp til heldagsprøve i norsk i morgen ved å se Hjernevask på tv. Men ikke la skolen legge en demper på humøret, for jeg har en klekkelig god nyhet. Min rødhårede, fregnete venn gjennom 11 år, selveste Kristin aka Gingerkrezz vil fra nå av bli et fast innslag i denne bloggen.

Gammelt blinkskudd av Kristin og meg

Fra nå av kan dere vente dere en blogg spekket av godbiter, ikke et tema skal være udiskutert når vi er ferdig. Dessuten skal vi prøve å få inn noen faste spalter etterhvert, som forhåpentligvis vil være som rosmarinen til lammelåret (bloggen er lammelåret...ok, dårlig metafor).
Først ut er spalten "Ragnhild anmelder filmer hun ikke har sett", men vurderer å utvide den til å gjelde TV-programmer også. Hva synes dere? Uansett, det kommer i løpet av uken, så det er bare å holde seg fast.


Enda et bilde av denne knakanes kjekke jenta. Hun bruker briller på ordentlig altså...neida...joda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar