lørdag 3. april 2010

Gule stearinlys og slikt

Ja, så er det jammen meg påskeaften i dag. Lammelåret står å godgjør seg i ovnen, ute skinner påskesola og ut av alle skuffer tyter det sjokolade og gule stearinlys. Pappa har nemlig gått til innkjøp av sjokkerende mengder sjokolade og godsaker generelt. Og etter en vannskade som ble forårskaet av jobben hans så endte han opp med 4x30 gule stearinlys! Det er 120 lys! GULE! Hvor ofte får du bruk for gule stearinlys?
Det skal jeg si deg, i påsken. Her skal det tennes lys som bare det med andre ord.

Var foresten på butikken i dag og der kjøpte jeg en is samt en bøtte dravle, etter varme anbefalinger fra Søskenbarnet mitt. Hun beskrev dravle som en spylignende suppe med klumper av prim, dette må jo bare prøves. You had me at "spy".
Isen var ny og het Ice Kiss eller noe sånt. Jeg gir den en helt grei 4er på terningen, ettersom at navnet var passe teit og smaken var passe god. Minus for at jeg spiste den opp alt for fort, men det var kanskje min egen feil.


Photobucket

Jeg som akkurat har løst en krimgåte (det var skiinstruktøren som gjorde det, den syke jævelen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar