søndag 25. april 2010

Hej hej hallå


Dette er det første bilde jeg tok med kameraet mitt. Mmm, føtter. Jeg har påtatt meg utfordringen å gå barbeint i 48 timer, er nå inne i min attende time. Alt man gjør i russetiden. Jeg fikk gjort en god del knuter i går sammen med en jentegjeng, blant annet har jeg drukket 1 l. alkoholholdig drikke med to tamponger i munnen, spist tre kinderegg og satt sammen lekene på 5 min, en pakke med hubba bubba i munnen i 10 min, bestilt en happy meal uten å uttale vokalene i drive thruen på McDonald's sittende i en handlevogn (to knuter), badet før 23. april og shottet hver gang Postman Pat bomgirer.


Infomøte før knuteforsøket


Den værste knuten jeg har tatt til nå.

Jeg lovet jo bilder fra moteshowet, men siden jeg hentet kameraet mitt etter jobb fikk jeg ikke tatt noen. Så da legger jeg min lit i at Kristin gjør det. Ellers fant jeg ut etter moteshowet at det var en journalist til stede. Hjelpes tenkte jeg. Sjekk ut her: Stavanger Aftenblad. Jeg var tydeligvis ikke fotogen nok for Stavanger Aftenblad, pytt pytt.

Kjærlig hilsen din gode venn,
Ragnhild

1 kommentar: