fredag 2. april 2010

No livnar det i lundar

Jeg har endelig samlet krefter nok til å karre meg ut av den virtuelle sengen min etter en månederslang bloggedvale. Nå er det på tide å handle.

Bokstavelig talt altså. I morgen er det lørdag og butikken har ikke vært åpen siden onsdag. Jeg er på kanten til å få melkeabstinenser. Men takk og lov for påske uansett, i denne bloggen skal det ikke skrives et vondt ord om påsken.
Så langt har jeg tilbragt ferien på hytta sammen med familie. Jeg har drukket unevnelige mengder kaffi, spist god mat, drukket vin og litt mer kaffi og slasket meg maks. Det eneste konstruktive og bittelitt fornuftige jeg har gjort så langt denne ferien er:
1. lest ferdig boken min (Dance Dance Dance av Haruki Murukai --> anbefales)2. inngått en bloggepakt med Søskenbarnet

Jeg er litt bekymret for punkt 1, ettersom jeg ikke har med meg en bok til og internett er vanvittig ustabilt. Dessuten tenker jeg at jeg ikke er flinkis nok i politikk og jeg har heldagsprøve i politikk etter ferien og læreboka ligger der og føler seg ensom og ikke satt pris på. På den andre siden burde det være ulovlig å lese om norske valgordninger i ferier (det er en styggedom!).

Legger ved et bilde som passer fint inn i denne lammelårete høytiden:

1 kommentar: