mandag 19. april 2010

Mandag

Mandag.
Klokken er to minutt over hall ett i skrivende stund og dette har jeg gjort så langt i dag:
- sett xoxo Gossip Girl (nei, jeg er ikke en fan)
- drukket 100 000 000 liter kaffi
- spist 1 stk. knekkebrød med hvitost + 1 stk. brødskive med solbærsyltetøy
- skrevet bursdagsbrev til Jack
- malt på russebuksen min
- oppdatert spillelistene mine på Spotify

Ja, den observange leser vil notere seg at jeg ikke har vært på skole i dag. En av de veldig få gledene ved å gå på en skole dominert av realfagsfolk. Det er nemlig mattetentamen i dag, og siden så mange på skolen har matte slipper resten undervisning. Tjohoi! Synes nesten at jeg kan koste på meg et smilefjes: :)

Russebuksen min begynner å se smashing ut, og den er nesten klar til dåpen på fredag. Skal legge ut bilder av den så fort som mulig. Det kan ta litt tid ettersom jeg enda ikke har kjøpt kamera. Jeg må få gjort det snart, forstår ikke hva som stopper meg.

I dag skal jeg foresten på møte med jobben. Det blir jo festelig :)

xoxo Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar