tirsdag 6. april 2010

Hallo på dos

Hallo!

Først vil jeg takke Ragnhild for den flotte presentasjonen! (Ja, jeg har rødt hår, ja, jeg har fregner. Men jeg bruker ikke sånne briller, bare så det er sagt.)
Og takk for at hun ville ha meg med i bloggen sin. Det setter jeg veldig pris på. Jeg gleder meg til samarbeidet vi skal ha, og jeg ser nå på oss som et team, som kanskje av og til skal ha telefonmøter eller gå ut å spise sammen hvor vi snakker business.

Jeg skal prøve (og jeg kan nesten love) at jeg vil benytte denne blog-anledningen jeg nå har fått til å spre min kunnskap, mitt humør og min varme til de tusen hjem.

I morgen kommer min blogdebut, hvis en ser vekk ifra dette innlegget. Litt usikker på hva det skal handle om, men jeg velger å fortsette i Ragnhild sin ånd, og skriver mest sannsynlig om noe jeg ikke kan så sinnsykt mye om. Muligens sport. Mer sier jeg ikke.

Mvh Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar