fredag 30. april 2010

Det er et KJEMPEPROBLEM

I dag skal det skrives om problemer og ting jeg misliker i hverdagen. Noen av dere kjenner kanskje igjen disse kjempeproblemene, mens andre ikke gjør det. Hey ho here we go:

1. Stygg pannelugg
Dette er virkelig et KJEMPEPROBLEM jeg sliter med i hverdagen. Det er ganske teit å se seg i speilet i løpet av skoledagen og oppdage at panneluggen har breiet seg over pannen din som en ekkel snegle.
Apropos snegle så hadde jeg en drøm her forleden natt om at jeg bodde med en indianerfamilie i den meksikanske jungelen. De var kjempekoselige, men det var dessverre litt vanskelig å få tak i kjøtt der de bodde, så når moren i familien kom med middagen var kjøttet erstattet med sånne svarte og brune snegler som var delt i mange små biter (sånn at det var umulig å pittle dem ut av maten).
Bare en liten digresjon der.


Keira Knightley fronter sin nye stygge pannelugg på en eller annen prisutdeling.

2. Når folk sier "båndspagetti" i stede for tagliatelle.
Av en eller annen grunn synes jeg det er harry når folk sier båndspagetti. Det er likevel ikke så harry som biffsnadder. Når jeg hører ordet biffsnadder så ser jeg for meg en dinosaur som knurrer (snadrer) med åpen munn, han har lyst på kjøtt og bearnaise saus. Egentlig så er ikke dette et stort problem i livet mitt, jeg må innrømme det.



rawr.

Din aller beste venn,
Ragnhild

2 kommentarer:

  1. Haha :))
    eg har problem med håret generelt, i kvardagen :P ellers må eg vell kansje inrømma at eg har brukt ordet biffsnadder. sjølv om eg syns det høres ut som snacks..;P

    SvarSlett